Föremålet för bolagets verksamhet är produktion av digitala upplevelser för datorer, mobiltelefoner, installationer, samt XR upplevelser dvs. Virtual Reality (VR), och Augmented Reality (AR). Produktion innefattar både skapande av 3D objekt och animationer samt programmering och datorteknik. Bolaget skall även skapa fysiska evenemang och hyra ut enheter för att stödja sina digitala upplevelser.
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 161 | 295 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | ||
Resultat efter finansnetto (tkr) | ||
Årets resultat (tkr) | ||
Summa tillgångar (tkr) | 53 | 79 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 161 | 295 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | ||
Resultat efter finansnetto (tkr) | ||
Årets resultat (tkr) |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 53 | 79 |
Tillgångar (tkr) | 53 | 79 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 25 | 25 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 28 | 54 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 53 | 79 |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 161 | 295 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 47.2% | 31.6% |
Kassalikviditet | 189.3% | 146.3% |
Föremålet för bolagets verksamhet är produktion av digitala upplevelser för datorer, mobiltelefoner, installationer, samt XR upplevelser dvs. Virtual Reality (VR), och Augmented Reality (AR). Produktion innefattar både skapande av 3D objekt och animationer samt programmering och datorteknik. Bolaget skall även skapa fysiska evenemang och hyra ut enheter för att stödja sina digitala upplevelser.